sensomat.pl | czas realizacji zamówienia
Gwarantujemy!
1. Produkty dostępne "od ręki"
Większość produktów w sklepie Sensomat.pl dostępne są od ręki na naszym magazynie.
Zawsze podajemy bieżące i prawdziwe stany magazynowe. Na stronie produktu podajemy dzień wysyłki i orientacyjny czas dostawy paczki do Ciebie.
2. Natychmiastowa wysyłka zamówień
- Zamówienia złożone (i opłacone - w przypadku przedpłaty lub pobrania) w
dni robocze do godziny 14:00 - wysyłane są jeszcze tego samego dnia,
- Zamówienia złożone po godzinie 14:00, w weekendy lub inne dni wolne od pracy - realizowane są następnego dnia roboczego.
Przy
każdym produkcie pokazujemy datę wysyłki (np. dzisiaj, jutro, w
poniedziałek, za 5 dni). Pokazuje Ci to kiedy wyślemy Twoje zamówienie (złożenie zamówienia w danym momencie). Natychmiastowa wysyłka dotyczy zamówień z produktami dostępnymi na naszym magazynie.
Przykład 1:
Składając zamówienie w tygodniu, w dzień roboczy o godzinie 13:45 i dokonując szybkiej płatności online lub wybierając płatność przy odbiorze paczki, masz gwarancję że wyślemy je tego samego dnia!
Przykład 2:
Składając zamówienie w sobotę o godzinie 18:00 i dokonując szybkiej płatności online lub wybierając płatność przy odbiorze paczki, wyślemy Twoją paczkę w poniedziałek (lub pierwszy dzień roboczy w przypadku świąt).
3. Natychmiastowa wysyłka zamówień
Przy każdym towarze pokazujemy przybliżony dzień dostawy zamówienia. Od dnia wysłania przez Sensomat.pl musisz doliczyć czas
dostawy przez przewoźnika.
Dla kuriera GLS to 1 dzień roboczy, dla Poczty
Polskiej i Paczkomatów InPost to zazwyczaj 1-2 dni robocze.
4. Wybieraj szybkie płatności online
Aby jak najszybciej otrzymać zamówienie polecamy wybieranie natychmiastowych płatności online.
Obsługujemy większość polskich banków. Takie płatności księgowane są
automatycznie i natychmiastowo. Zwykłe przelewy (ręcznie zlecone w
banku) księgowane są tylko 3 razy dziennie. Jesteśmy zaufanym sklepem. Sprawdź nasze certyfikaty i ubezpieczenia.